Pomoc
Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym sklepie (FAQ).
Masz inne pytanie, którego nie ma na poniższej liście?
Rejestracja i logowanie
W jaki sposób mogę się zarejestrować?
W jaki sposób mogę się zarejestrować?
Szybko i wygodnie zarejestrujesz się na naszej stronie klikając w poniższy link: REJESTRACJA
Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
Czy muszę założyć konto aby złożyć zamówienie?
Aby dokonać zakupu na naszej stronie nie musisz zakładać konta, jeśli jednak to zrobisz w każdej chwili będziesz miał dostęp do historii zamówień oraz aktualnego statusu zamówienia.
Co mam zrobić w sytuacji gdy nie pamiętam hasła do swojego konta?
Co mam zrobić w sytuacji gdy nie pamiętam hasła do swojego konta?
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta kliknij w poniższy link aby ustawić nowe hasło:ZAPOMNIAŁEM HASŁA
W jaki sposób mogę zmienić dane podane w trakcie rejestracji?
W jaki sposób mogę zmienić dane podane w trakcie rejestracji?
Aby zmienić swoje dane wystarczy zalogować się do konta i kliknąć w zakładkę Moje konto.
Zamówienia
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć:
- za pośrednictwem naszej strony internetowej,
- mailowo pisząc do nas na adres email sklep@adaptogeny.pl
Nie otrzymałem/am potwierdzenia złożenia zamówienia na email, co mam zrobić?
Nie otrzymałem/am potwierdzenia złożenia zamówienia na email, co mam zrobić?
Potwierdzenie złożenia zamówienia jest wysyłane przez nas automatycznie drogą email. Jeśli nie otrzymałeś/aś takiego potwierdzenia koniecznie skontaktuj się z nami pisząc wiadomość na adres email: sklep@adaptogeny.pl
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Czy mogę anulować moje zamówienie?
Zamówienie możesz anulować pod warunkiem że nie zostało jeszcze wysłane. W tej sytuacji skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe mailowo pod adresem sklep@adaptogeny.pl
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu np. dodać produkty do zamówienia bądź zmienić adres dostawy?
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu np. dodać produkty do zamówienia bądź zmienić adres dostawy?
Oczywiście możesz to zrobić pod warunkiem że zamówienie nie zostało jeszcze wysłane kontaktując się z nami mailowo pod adresem sklep@adaptogeny.pl
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Twoje zamówienie zostało anulowane wtedy gdy od momentu złożenia zamówienia minęło 7 dni a płatność nie została zaksięgowana na naszym koncie.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?
Tak, wystarczy, że w trakcie składania zamówienia zaznaczysz opcję „ Chcę otrzymać fakturę VAT” a wówczas faktura zostanie dołączona do paczki. Podstawą wystawienia faktury VAT jest podanie numeru NIP i danych firmy przed złożeniem zamówienia.
Wysyłka
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Twoje zamówienie zostanie wysłane tak szybko jak to możliwe. Po złożeniu zamówienia zostaje przekazane na magazyn gdzie następnie zostaje kompletowane i przygotowywane do wysyłki.
Jaki jest koszt i jakie są metody wysyłki zamówienia?
Jaki jest koszt i jakie są metody wysyłki zamówienia?
Koszt dostawy uzależniony jest od wyboru kuriera którym zostanie dostarczona przesyłka. Informacje odnośnie kosztów i metod wysyłki znajdziesz w zakładce Metody dostawy.
Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki za granicę?
Czy istnieje możliwość wysłania przesyłki za granicę?
Tak, zamówienia wysyłamy do Polski jak i również do wszystkich krajów UE.
Płatności
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić z góry poprzez szybkie płatności online, przelewem tradycyjnym bądź przy odbiorze kurierowi. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce: Metody płatności.
Co zrobić w sytuacji gdy płatność online nie powiodła się?
Co zrobić w sytuacji gdy płatność online nie powiodła się?
Gdy Twoja płatność poprzez szybkie płatności online nie została poprawnie zrealizowana spróbuj wykonać ją ponownie lub złóż nowe zamówienie.
Gdzie znajdę dane do przelewu gdy wybrałem / wybrałam opcję płatności przelewem tradycyjnym?
Gdzie znajdę dane do przelewu gdy wybrałem / wybrałam opcję płatności przelewem tradycyjnym?
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym wszystkie dane otrzymasz w wiadomości email natychmiast po złożeniu zamówienia.
Zwroty i reklamacje
Czy mogę zwrócić produkt który zamówiłem/am?
Czy mogę zwrócić produkt który zamówiłem/am?
Od momentu otrzymania przesyłki masz 14 dni na jej zwrot pod warunkiem, że opakowanie jest fabrycznie zamknięte i nie posiada żadnych śladów użytkowania. W tym celu wypełnij formularz zwrotu na naszej stronie a następnie wyślij paczkę z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem. Uprzejmie informujemy, że nie odbieramy paczek zwrotnych wysłanych za pobraniem i do Paczkomatu.
Jakie dokumenty należy dołączyć do paczki zwrotnej?
Jakie dokumenty należy dołączyć do paczki zwrotnej?
Do paczki zwrotnej pamiętaj aby załączyć:
- Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
- Paragon (jeśli nie wybrałeś faktury VAT)
Czy mogę wysłać paczkę zwrotną za pobraniem?
Czy mogę wysłać paczkę zwrotną za pobraniem?
Paczkę zwrotną należy wysłać bez pobrania na swój własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie zostaną odebrane przez naszego pracownika.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócony towar?
Pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki zwrotnej.
Na jakie dane mam wysłać paczkę zwrotną?
Na jakie dane mam wysłać paczkę zwrotną?
Aby dokonać zwrotu przesyłki poinformuj nas o tym a następnie paczkę wyślij na dane otrzymane od nas w wiadomości zwrotnej potwierdzającej przyjęcie zwrotu.
Co mam zrobić, gdy moja przesyłka uległa uszkodzeniu?
Co mam zrobić, gdy moja przesyłka uległa uszkodzeniu?
Gdy przesyłka została uszkodzona podczas transportu należy odmówić jej przyjęcia a następnie poinformować nas o tym zdarzeniu. W takiej sytuacji wyślemy jeszcze raz paczkę o takiej samej zawartości.
Darmowa dostawa
Złóż zamówienie za minimum 199zł, a otrzymasz darmową dostawę swoim ulubionym Kurierem lub do wybranego Paczkomatu / punktu PickUp
Ekspresowa wysyłka
Zamów do godziny 17:00 i wybierz kuriera DPD, a wyślemy paczkę jeszcze tego samego dnia. Oferujemy również dostawę w soboty
Odbierz tak jak lubisz
Dostarczamy zamówienia kurierem DPD, kurierem InPost lub do wybranego Paczkomatu InPost, automatu DPD PickUp lub ORLEN Paczka
Bezpieczne płatności
Akceptujemy szybkie płatności przez Przelewy24, w tym kody BLIK, a także kartą Visa, MasterCard, GooglePay, ApplePay lub gotówką przy odbiorze